søndag 20. mai 2012

Buldring på Sørfugløya

Først et lite resyme fra gårsdagen: Vi lå værfaste i Bodø og hadde fått vårt nye mannskap Kristin og Christian til bli husvarme. Det betyr at de har fått innføring i i toalettrutiner, hvilke luker som skjuler hvilke skatter og endel viktige regler ombord i båten. Vel, strengt tatt er det vel bare en viktig regel:
den siste sjokoladebiten er alltid Ingunns. Oppgavefordeling ser ut til å gå av seg selv:



Buldring med Bodø klatreklubb
Siden været var skikkelig dårlig hang vi oss på den lokale klatreklubbens inneklatretreff. Her innførte vi noe helt nytt, nemlig synkronklatring. Det minner om synkronsvømming men vi har ikke badehette. Vi lage vakre formasjoner, ofte i stjerneform:

 Kristin synkronklatrer helt solo:

Christian og Ingunn var litt sure i regnværet, særlig siden det ikke gikk noen særlig busser

Lars og jeg feiret 5-års bryllupsdag i går og vi regner med at det er aluminiumsbryllup, så derfor feirer vi i en alu-båt. Vi fortsatte feiringen i dag, på Sør-fugløy. Vi kysset på en stein i havgapet:


Her var det veldig mange fine steiner, og vi buldret og hadde det sabla artig. Lars og Kristin var skikkelig flinke og gikk begge en 6a! Gratulerer! Jeg synes ikke jeg fikk ordentlig grep på buldringen i dag og jeg er ikke sikker på om luretrikset med en krabbeklo tilførte stilen min noe særlig.


Men omgivelsene var fantastiske og tydligvis veldig inspirernde for alle med kamera. Og det har dem alle sammen. Det kan for bli mye bilder fremover, mend proffe fotografer ombord. Og ikke minst med så mange hoppende glade modeller:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar